sexta-feira, 6 de janeiro de 2017

Music everywhere XXIX



In This Moment - Beautiful Tragedy

Silent night, let me sleep away these memories within
sacrifices of purity are turning into sins
And this judgement day is growing near
And this confession is killing me again

This beautiful tragedy is crashing into me
This dying destiny

So now you lay yourself down in this grave with shattered eyes
Beautiful melodies to try and wash away the lies
And this judgement day is growing near
And this confession is killing me again

This beautiful tragedy is crashing into me
This dying destiny, take me away
This beautiful tragedy come crashing into me
This dying destiny

Will you be there
Will you be there by my grave
Or will you be the death of me
My beautiful tragedy

This beautiful tragedy is crashing into me
This dying destiny, take me away
This beautiful tragedy come crashing into me
This dying destiny


Fox

5 comentários:

  1. Provavelmente por influência da voz feminina, esta música é bem mais audível. Gosto do som. :)

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Queres falar sobre isso, Ana?
      Quer me parecer que as meninas andam a pretender insinuar que as músicas que vos trago não são de qualidade... ;)

      Eliminar
    2. Então não?! ;)
      Só posso falar por mim e sei que já comentei em posts cujas músicas me agradaram. Outras não.
      Não podes ser perfeito, Fox... ;)

      Eliminar
    3. Mas vocês não apreciarem determinada música não lhe retira qualidade. ;)

      Eliminar
    4. Obviamente que não!
      Não posso questionar a qualidade, seja do que for, apenas porque eu não gosto. :)

      Eliminar